Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

Ο ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ (2)


       

    Ο αργόσχολος φίλος μου, για τον οποίο έχω γράψει σε προηγούμενη ανάρτηση, εισπράττοντας κάθε μήνα τα 1.400 ευρώ του , για να ...μην διδάσκει στο σχολείο, που είναι διορισμένος, έχει αποκτήσει στην ζωή του έναν νέο ευγενή σκοπό (εκτός βέβαια του να δουλεύει το ελληνικό δημόσιο και δι’ αυτού όλους τους έλληνες φορολογούμενους): σαν σεληνιασμένος μου στέλνει διαρκώς SMS , όπου εξυμνεί τον Τσίπρα, αν μπορώ να κρίνω από τις 2-3 πρώτες λέξεις, που είμαι υποχρεωμένος να διαβάζω, κατά την διαδικασία που διαγράφω τα μηνύματά του, χωρίς βέβαια να τα διαβάζω. 
 Οφείλω να αναγνωρίσω ότι ξέρει από ύμνους. Τους ίδιους κάποτε έψαλε και προς τον Κώστα Καραμανλή, όταν ψήφιζε Νέα Δημοκρατία. Ήταν κι αυτή η περιπέτεια , που τον υποχρέωνε να δηλώνει υποταγή στην ΝΔ ο κακομοίρης. Έτσι , τότε, θαύμαζε τον Καραμανλή.
   Σήμερα θαυμάζει τον Τσίπρα. 
  Όμως παρά τα ελαττώματά του εγώ τον αγαπώ τον φίλο μου τον Δ.....άκη
   Και του αναγνωρίζω και μία συνέπεια: σταθερά, όλα τα χρόνια , που τον γνωρίζω, μονίμως μισεί το ΠΑΣΟΚ. Και σταθερά, όλα τα χρόνια αυτά, ανήκει στην Δεξιά. Τότε στην ΝΔ, σήμερα στον ΣΥΡΙΖΑ. 
   Αυτή την συνέπεια, αν μη τι άλλο,...
οφείλω να του την αναγνωρίσω.