Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012

Ο ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ

    Έλαβα από  φίλο μου ένα SMS  ,με το οποίο  κατέκρινε τον Πάγκαλο με τρόπο εξυβριστικό, γιατί δήλωσε , σε συνέντευξη του σήμερα (17.5.2012) στον ΣΚΑΙ , ότι οι αργόμισθοι και οι φοροφυγάδες  ψήφισαν  ΣΥΡΙΖΑ  (έτσι τουλάχιστον το αντιλήφθηκε ο φίλος μου, αν και  ο Πάγκαλος δεν δήλωσε αυτό ακριβώς).
    Ο ίδιος ο φίλος μου είναι δημόσιος υπάλληλος (καθηγητής μέσης εκπαίδευσης ), που εργάζεται από ελάχιστα έως καθόλου και  ο οποίος , στις 9.00 το πρωί , που μεταδόθηκε η συνέντευξη του Πάγκαλου, όχι μόνον ήταν στο σπίτι του και την παρακολουθούσε , αντί να είναι στο σχολείο του  και να εργάζεται αλλά και επιπλέον , για να σκοτώσει τον χρόνο του,  κυριολεκτικά βομβαρδίζει τους φίλους του με SMS και ένα από τα θύματά του είμαι κι εγώ.  
   Δηλαδή πρόκειται για έναν κλασικό αργόσχολο δημόσιο υπάλληλο (δεν είναι φυσικά όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι αργόσχολοι, το αντίθετο μάλιστα), που  νομίζει ότι όλα του ανήκουν και όλοι του χρωστάνε , με πρώτο το κράτος και  ο οποίος, φυσικά, ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ. 
   Εξυπακούεται ότι ο φίλος μου αυτός εισπράττει μηνιαίως 1.400 ευρώ και έχει πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, έτσι ώστε να μπορεί το πρωί να κάθεται στο σπίτι του, για να βλέπει τις συνεντεύξεις του Πάγκαλου, έτσι ώστε να τις σχολιάζει στην συνέχεια με SMS.
   Αυτό  είναι ...
το προφίλ ενός έλληνα ψηφοφόρου.