Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Χορήγηση Ψηφιακών Υπογραφών στους Δικηγόρους της Αθήνας


Ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, ως διαπιστευμένη Αρχή Εγγραφής από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, δημιούργησε την απαραίτητη υποδομή για τη χορήγηση ψηφιακών πιστοποιητικών στα μέλη του, η οποία αποτελεί προϋπόθεση για τη συνολική υλοποίηση της ηλεκτρονικής κατάθεσης δικογράφων.
Η υποδομή αναπτύχθηκε στο Εκπαιδευτικό Κέντρο του «Ισοκράτη» (Φειδίου 18, 4ος όροφος).
Διαδικασία χορήγησης των ψηφιακών πιστοποιητικών:
Από τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2013, κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να συνδέεται με το όνομα χρήστη και τον κωδικό του στην Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών «ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ» (www.dsanet.gr) και, μέσω της επιλογής «ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ», συμπληρώνει και υποβάλλει:
α) την προδιαμορφωμένη «ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ» και, ακολούθως,
β) τη σχετική ηλεκτρονική φόρμα για την επιλογή ημερομηνίας και ώρας παραλαβής τουUSB TOKEN [Ασφαλής Διάταξη Δημιουργίας Υπογραφής (ΑΔΔΥ)] για την εγκατάσταση των ψηφιακών πιστοποιητικών, συνοδευόμενο από CD, το οποίο περιλαμβάνει το λογισμικό αυτοματοποιημένης εγκατάστασης και αποσφαλμάτωσης του Η/Υ του Δικηγόρου και, εφόσον το επιθυμεί,
γ) τη σχετική ηλεκτρονική φόρμα για την επιλογή ημερομηνίας και ώρας παρακολούθησης εκπαιδευτικού σεμιναρίου σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπογραφών και την ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφου.
Μετά την κατά τα ανωτέρω συμπλήρωση της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας, ο Δικηγόρος θα λαμβάνει, μέσω sms, στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει, το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης στην Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης «Ερμής», στην οποία θα πρέπει να συνδεθεί, κατά την προσέλευσή του στο εκπαιδευτικό κέντρο του «Ισοκράτη», προκειμένου να κατεβάσει (download) τα προβλεπόμενα πιστοποιητικά και να τα εγκαταστήσει στο USB Token.
Συγκεκριμένα, ...