Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014

ΕΚΘΕΣΗ (ΠΟΡΙΣΜΑ) ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΑΧΘΕΙ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ

Η έκθεση, με όλα τα σχετικά με αυτήν έγγραφα, καθώς και τα αποτελέσματα της τελικής ψηφοφορίας στην Επιτροπή , στα Ελληνικά ΕΔΩ 
Μεταξύ άλλων αναφέρει...
(με κόκκινα γράμματα οι επισημάνσεις του blog) :


2.  σημειώνει ότι τα δημόσια οικονομικά της Ευρώπης ήταν ήδη σε κακή κατάσταση πριν από την κρίση: πράγματι, από την δεκαετία του 1970 και έπειτα, το δημόσιο χρέος των κρατών μελών αυξανόταν σταδιακά υπό την επίδραση των διάφορων περιόδων οικονομικής επιβράδυνσης που σημειώθηκαν στην ΕΕ· επισημαίνει ότι το κόστος των σχεδίων ανάκαμψης, η μείωση των φορολογικών εσόδων και οι υψηλές δαπάνες κοινωνικής προστασίας έγιναν αιτία να διογκωθεί το δημόσιο χρέος και να αυξηθεί ο λόγος του δημόσιου χρέους προς το ΑΕΠ σε όλα τα κράτη μέλη, αν και σε διαφορετικό βαθμό στο καθένα· ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΓΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ !!!

4.  επισημαίνει ότι η πρόσφατη χρηματοπιστωτική, οικονομική και τραπεζική κρίση είναι η σοβαρότερη κρίση που παρατηρήθηκε μετά τον Β´ Παγκόσμιο Πόλεμο· αναγνωρίζει ότι, εάν δεν είχε αναληφθεί δράση σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η κρίση θα μπορούσε να είχε ακόμα σοβαρότερες επιπτώσεις· σημειώνει εν προκειμένω ότι ο πρώην πρόεδρος της ΕΚΤ Jean-Claude Trichet επισήμανε σε μια δημόσια ακρόαση τον φόβο του πως, εάν δεν αναλαμβανόταν άμεση και αποφασιστική δράση, η κρίση δημόσιου χρέους μπορεί να είχε πυροδοτήσει μια κρίση ανάλογη της Μεγάλης Κρίσης του 1929·ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ, ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΖΑΠΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΧΗ: Ο,ΤΙ ΖΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΣΕ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΪΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ , ΤΑΧΑ ΕΙΠΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΥΣΚΩΣΕ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

5.  επισημαίνει ότι, πριν από την έναρξη του προγράμματος συνδρομής ΕΕ-ΔΝΤ, το οποίο δρομολογήθηκε την άνοιξη του 2010, υπήρχε ένας διττός φόβος που αφορούσε την «αφερεγγυότητα» και τη «μη βιωσιμότητα» των δημόσιων οικονομικών της Ελλάδας ως αποτέλεσμα της συνεχώς μειούμενης ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας και του μακροχρόνιου δημοσιονομικού εκτροχιασμού, λόγω της χαμηλής πραγματικής είσπραξης φόρου εταιρειών, με το δημόσιο έλλειμμα να αγγίζει το 15,7% του ΑΕγχΠ το 2009, έναντι - 6,5% το 2007, και τον λόγο δημόσιου χρέους προς ΑΕγχΠ να συνεχίζει την ανοδική πορεία του από το 2003, όταν είχε διαμορφωθεί στο 97,4%, αγγίζοντας το 129,7% το 2009 και το 156,9% το 2012· είναι της γνώμης ότι η προβληματική κατάσταση της Ελλάδας οφειλόταν και στη στατιστική λαθροχειρία κατά τα έτη που προηγήθηκαν της κατάρτισης του προγράμματος· χαιρετίζει την αποφασιστική δράση της ελληνικής κυβέρνησης για επείγουσα και αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένης της ίδρυσης της ανεξάρτητης Ελληνικής Στατιστικής Αρχής τον Μάρτιο του 2010· σημειώνει ότι η βαθμιαία αποκάλυψη της στατιστικής λαθροχειρίας στην Ελλάδα είχε αντίκτυπο στην ανάγκη αναπροσαρμογής των πολλαπλασιαστών, των προγνώσεων και των προτεινόμενων μέτρων· υπενθυμίζει ότι, λόγω της επιμονής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η Eurostat (η στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης) είναι πλέον επιφορτισμένη με τις εξουσίες και τα μέσα για την παροχή ενός στέρεου συνόλου αξιόπιστων και αντικειμενικών στατιστικών στοιχείων· ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ, ΠΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟ 2009 ΉΤΑΝ 3-5 %, ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ, ΟΤΙ Η Ν.Δ. ΔΕΝ ΛΑΘΡΟΧΕΙΡΟΥΣΕ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ  ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ Η ΔΙΑΣΗΜΗ , ΧΑΡΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΜΕ, κ. ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ- ΟΧΙ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ , ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ, ΛΕΙΠΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ - ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ  

6.  επισημαίνει ότι η Ελλάδα εισήλθε σε περίοδο ύφεσης το τέταρτο τρίμηνο του 2008· σημειώνει ότι συνέπεια των έξι τριμήνων αρνητικού ρυθμού ανάπτυξης του ΑΕγχΠ που βίωσε η χώρα ήταν η ενεργοποίηση, κατά το έβδομο, του προγράμματος συνδρομής· σημειώνει ότι υπάρχει στενή συσχέτιση μεταξύ, αφενός, των επιπτώσεων της χρηματοπιστωτικής κρίσης και της αύξησης του δημόσιου χρέους και, αφετέρου, της αύξησης του εθνικού χρέους και της οικονομικής κάμψης, δεδομένου ότι το δημόσιο χρέος είχε αυξηθεί από 254,7 δισεκατομμύρια ευρώ στο τέλος του τρίτου τριμήνου του 2008 σε 314,1 δισεκατομμύρια ευρώ στο τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2010· ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2008 Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΥΦΕΣΗ, ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΡΥΘΜΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΣΤΟΝ ΜΕΣΟ ΕΛΛΗΝΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΑ ΜΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2008; ΤΙΠΟΤΑ !!! ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΑΜΕ ΗΤΑΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΣΠΟΤ ΤΗΣ Ν.Δ. ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ, ΠΟΥ ΤΑΧΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΟΤΙ  ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΙΕΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ Η Ν.Δ. ΘΑ ΑΝΑΚΑΜΨΕΙ !!! ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΓΑΝ ΓΙΑ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΕΧΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ !!!

14. σημειώνει ότι, όταν τέθηκε ζήτημα συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα (PSI) στην Ελλάδα, δεν εξετάστηκαν επαρκώς οι επιπτώσεις στο τραπεζικό σύστημα της Κύπρου, το οποίο βρισκόταν ήδη στα πρόθυρα της κατάρρευσης λόγω ενός χρεοκοπημένου τραπεζικού μοντέλου, ενώ υποστηρίζεται επίσης ότι για μια ακόμη φορά προστατεύτηκαν περιουσιακά στοιχεία που συνδέονταν με ορισμένα μεγαλύτερα κράτη μέλη· ΑΝΕΥ ΣΧΟΛΙΩΝ 

17. επισημαίνει ότι η πρώτη συμφωνία του Μαΐου 2010 δεν περιλάμβανε διατάξεις για την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους, αν και είχε προταθεί από το ΔΝΤ, το οποίο, σύμφωνα με τη συνήθη πρακτική του, θα προτιμούσε μια έγκαιρη αναδιάρθρωση του χρέους· υπενθυμίζει την απροθυμία της ΕΚΤ να εξετάσει οιαδήποτε μορφή αναδιάρθρωσης του χρέους το 2010 και το 2011 με το σκεπτικό ότι αυτό θα προκαλούσε μετάδοση των επιπτώσεων της κρίσης σε άλλα κράτη μέλη, καθώς και την άρνησή της να συμμετάσχει στην αναδιάρθρωση που συμφωνήθηκε τον Φεβρουάριο του 2012· επισημαίνει ότι, τον Νοέμβριο του 2010, η Κεντρική Τράπεζα της Ελλάδας συνέβαλε στην εντατικοποίηση της αναταραχής στην αγορά, προειδοποιώντας δημόσια τους επενδυτές ότι οι πράξεις στήριξης ρευστότητας της ΕΚΤ δεν θα μπορούσαν πλέον να θεωρούνται δεδομένες στην περίπτωση του ελληνικού δημόσιου χρέους· επισημαίνει ακόμη ότι η δέσμευση των κρατών μελών ότι οι τράπεζές τους θα διατηρούσαν τα ανοίγματά τους στις ελληνικές αγορές ομολόγων δεν τηρήθηκε ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΟ 2009 ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ ΕΤΟΙΜΟ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΑΡΝΗΘΗΚΑΜΕ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2012 , ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ !!!

27. διαπιστώνει ότι η ΕΕ και οι διεθνείς οργανισμοί βρέθηκαν απροετοίμαστοι για μια μεγάλης εμβέλειας κρίση δημόσιου χρέους καθώς και για τις ποικίλες εστίες και επιπτώσεις της εντός της ζώνης του ευρώ, που οφείλονται, μεταξύ άλλων, στη μεγαλύτερη χρηματοπιστωτική κρίση από το 1929· εκφράζει την απογοήτευσή του για την απουσία κατάλληλης νομικής βάσης για την αντιμετώπιση μιας τέτοιας κρίσης· αναγνωρίζει τις προσπάθειες που καταβλήθηκαν για ταχεία και αποφασιστική αντίδραση, αλλά εκφράζει τη λύπη του για το γεγονός ότι το Συμβούλιο αρνήθηκε συστηματικά να επεξεργαστεί μια μακροπρόθεσμη, ολοκληρωμένη και συστημική προσέγγιση· εκφράζει τη λύπη του για το γεγονός ότι τα διαρθρωτικά ταμεία της ΕΕ και οι ενωσιακές πολιτικές που αποσκοπούν στη μακροπρόθεσμη οικονομική σύγκλιση εντός της Ένωσης δεν έχουν αποφέρει απτά αποτελέσματα· ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ: ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΦΤΑΙΓΕ Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

32. αποδοκιμάζει το γεγονός ότι τα προγράμματα για την Ελλάδα, την Ιρλανδία και την Πορτογαλία περιλαμβάνουν μια σειρά από αναλυτικές οδηγίες για τη μεταρρύθμιση των συστημάτων υγείας και περικοπές συναφών δαπανών· αποδοκιμάζει το γεγονός ότι τα προγράμματα αυτά δεν δεσμεύονται από τον Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή από τις διατάξεις των Συνθηκών, και ιδίως το άρθρο 168 παράγραφος 7 της ΣΛΕΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΥΤΕΣ , Ο ΑΔΩΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑ ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ

36. χαιρετίζει το τέλος του προγράμματος στην Ιρλανδία, στον βαθμό που σταμάτησαν οι αποστολές της Τρόικας και η χώρα προσέφυγε επιτυχώς στις αγορές ομολόγων στις 7 Ιανουαρίου 2014, καθώς και το αναμενόμενο τέλος του αντίστοιχου προγράμματος στην Πορτογαλία· εκφράζει τη λύπη του για τα ανομοιογενή αποτελέσματα που παρουσιάζει η Ελλάδα, παρά τις πρωτοφανείς μεταρρυθμίσεις που έχουν αναληφθεί· αναγνωρίζει τις πολύ απαιτητικές προσπάθειες που έχει ζητηθεί να καταβληθούν από άτομα, οικογένειες, επιχειρήσεις και άλλα ιδρύματα της κοινωνίας των πολιτών στις χώρες που υπάγονται σε προγράμματα προσαρμογής· λαμβάνει υπόψη του τα πρώτα σημάδια μιας περιορισμένης οικονομικής βελτίωσης σε ορισμένες χώρες που έχουν υπαχθεί σε πρόγραμμα· επισημαίνει ωστόσο ότι τα ποσοστά ανεργίας παραμένουν υψηλά επιβαρύνοντας την οικονομική ανάκαμψη, και ότι είναι ακόμη αναγκαίες συνεχείς και φιλόδοξες προσπάθειες τόσο σε εθνικό όσο και σε ενωσιακό επίπεδο· ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΜΕ ΜΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΌΤΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ Η ΤΡΟΪΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ,

47. τονίζει ότι η ενίσχυση της ισότητας των φύλων παίζει καθοριστικό ρόλο στην οικοδόμηση ισχυρότερων οικονομιών και ότι ο παράγοντας αυτός δεν θα πρέπει να παραβλέπεται ποτέ στις οικονομικές αναλύσεις ή συστάσεις Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΙΣΟ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΕΙ ΩΣ ΜΙΑ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 

49. τονίζει, ωστόσο, ότι η έγκριση του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 472/2013 της 21ης Μαΐου 2013 συνιστά το πρώτο - αν και ανεπαρκές - βήμα για την κωδικοποίηση των διαδικασιών εποπτείας που πρόκειται να χρησιμοποιούνται στη ζώνη του ευρώ για χώρες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες, και ότι ο κανονισμός αυτός αναθέτει εντολή στην Τρόικα· εκφράζει ικανοποίηση, μεταξύ άλλων, για: τις διατάξεις που αφορούν την αξιολόγηση της βιωσιμότητας του δημόσιου χρέους· τις αυξημένης διαφάνειας διαδικασίες που αφορούν την έγκριση προγραμμάτων μακροοικονομικής προσαρμογής, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης για ενσωμάτωση των δυσμενών δευτερογενών επιπτώσεων καθώς επίσης των μακροοικονομικών και χρηματοπιστωτικών κραδασμών και των δικαιωμάτων ελέγχου που αναγνωρίζονται στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο· τις διατάξεις που αφορούν τη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων· τις απαιτήσεις να λαμβάνονται ρητά υπόψη οι εθνικές πρακτικές και θεσμικοί μηχανισμοί για τη διαμόρφωση των μισθών· την ανάγκη να διασφαλίζονται επαρκή μέσα για θεμελιώδεις πολιτικές, όπως στους τομείς της εκπαίδευσης και της υγείας· και τις εξαιρέσεις που παραχωρούνται στα κράτη μέλη που λαμβάνουν συνδρομή από τις σχετικές απαιτήσεις του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης· ΑΡΑ ΕΙΤΕ Η ΤΡΟΪΚΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ , ΠΑΡΑ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΜΕ ΕΙΤΕ  Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ "ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ" , ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΙΜΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΕ !!!

80. εκφράζει τη λύπη του για το γεγονός ότι τα προγράμματα δεν δεσμεύονται από τον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη, επειδή τα προγράμματα αυτά δεν βασίζονται στο πρωτογενές δίκαιο της Ένωσης 

81. τονίζει ότι τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα πρέπει να τηρούν υπό οιεσδήποτε περιστάσεις το δίκαιο της Ένωσης, συμπεριλαμβανομένου του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης· Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΟΣΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑΣ